კატეგორიები

Alternate Text Alternate Text

კატეგორიები

Alternate Text
Alternate Text

TNET

ყველაზე დიდი ტექნოლოგიური ეკოსისტემა, რომელიც აერთიანებს 11 პლატფორმას:

კოლაბი | Colab
Alternate Text 0.00 (0 შეფასება)
ნახვა 297

ღირებულება:

710.00 ₾850.00 ₾

დაზოგილი თანხა:

140.00 ₾

ფასდაკლება:

16%
ისარგებლე ფასდაკლებით უძრავი ქონების გაყიდვების კურსზე სასწავლო ცენტრისგან კოლაბი | Colab.
მისამართი: თბილისი, ი. ჭავჭავაძის გამზ. #33ე „ნეთვორქი“.

ტელეფონი:

facebook

შეთავაზების ფარგლებში სასწავლო ცენტრი კოლაბი | Colab გთავაზობთ ფასდაკლებას ნინი მარიამიძისა და ქეთი ადეიშვილის კურსზე უძრავი ქონების გაყიდვები.

 

ინფო: 

უძრავი ქონების გაყიდვები

  • 26.10 - 18.11.2023
  • ხუთშაბათი - შაბათი
  • 19:00-21:00
  • ი. ჭავჭავაძის გამზ. #33ე „ნეთვორქი“

 

კურსი:

ეს არის პრაქტიკულ ქეისებზე აგებული კურსი, რომელიც გაძლევს საშუალებას მიიღო პრაქტიკოსი მენტორების მრავალწლიან გამოცდილებაზე დამყარებული ცოდნა, მოისმინო კარგად ნაცნობი დეველოპერული პროექტების შექმნის წარმატების თუ მარცხის რეალური ისტორიები. ამ სფეროში მრავალწლიანი გამოცდილების მქონე პრაქტიკოსი მენტორები ქეთი ადეიშვილი და ნინი მარიამიძე მზად არიან გაგიზიარონ საკუთარი გამოცდილება. დღეს უძრავი ქონების ბაზარზე იშვიათად შეხვდებით გამოცდილ კადრებს, რომლებიც წლების განმავლობაში უწყვეტად საქმიანობენ აღნიშნულ სფეროში და რომელთა გამოცდილება უკავშირდება წამყვან დეველოპერულ კომპანიებთან ერთად სხვადასხვა საფასო კატეგორიისა თუ კონცეფციის დეველოპერული პროექტების განხორციელებას. ჩვენი მენტორები სწორედ მათ რიცხვს მიეკუთვნებიან.

 

სპიკერები:
ქეთი და ნინი უკვე მრავალი წელია წარმატებით მართავენ უძრავი ქონების გაყიდვების სრულ ციკლს და მარკეტინგულ პროცესებს. მათი უშუალო სპეციალიაზაცია სწორედ უძრავი ქონების გაყიდვების მართვა და მარკეტინგ მენეჯმენტია. მათ პორტფელში სხვადასხვა ცნობილ დეველოპერულ პროექტთან ერთად წარმოდგენილია პრემიუმ კლასის მრავალფუნქციური კომპლექსი King David

 

სილაბუსი: 

1. მომხმარებელთან შეხვედრამდე (ნაწილი 1)

რას აკეთებს კომპანია მომხმარებელთან შეხვედრამდე?

● რა მიზნები გვაქვს როგორც კომპანიას და როგორც გუნდის წევრს?

● რა რესურსები გვაქვს ამ მიზნების მისაღწევად?

● როგორია კონკურენტული ბაზარი?

● როგორ შეიცვალა უძრავი ქონების ბაზარი პანდემიის პირობებში?

2. მომხმარებელთან შეხვედრამდე (ნაწილი 2)
 
როგორ ვამზადებთ პროდუქტს მომხმარებელთან შეხვედრამდე?
 
● ვინ არიან ჩვენი მომხმარებლები და რა სურთ მათ?
● როგორ შევქმნათ ჩვენს მომხმარებელზე მორგებული პროდუქტი?
● რა შეთავაზებით გავიდეთ ბაზარზე?
 
3. მომხმარებელთან შეხვედრამდე (ნაწილი 3)
 
როგორ ვატყობინებთ ჩვენი პროდუქტის შესახებ მომხმარებლებს?
 
● უძრავი ქონების ბაზრის რა თავისებურებები უნდა გავითვალისწინოთ გაყიდვების და კომუნიკაციის დაწყებამდე?
● რა მესიჯებით და რა საკომუნიკაციო არხებით ვეკონტაქტებით მომხმარებლებს?
● ადგილობრივი დეველოპერული პროექტების კომუნიკაციის წარმატებული და წარუმატებელი ქეისების განხილვა
 
4. მომხმარებელთან შეხვედრამდე (ნაწილი 4)
 
რას ვაკეთებთ გაყიდვების დაწყებამდე?
 
● გაყიდვების რომელ არხებს ვირჩევთ ჩვენი პროდუქტის გასაყიდად?
● რა ეტაპებისგან შედგება გაყიდვების პროცესი?
● როგორ დავხვდეთ მომხმარებლს მომზადებული?
 
5. მომხმარებლებთან შეხვედრა (ნაწილი 1)
 
როგორ გარდავქმნათ პოტენციური მომხმარებელი რეალურ მყიდველად?
 
● რა უნდა გავითვალისწინოთ მომხმარებელთან პირველადი კონტაქტის დროს?
● როგორ შევთავაზოთ პროექტი მომხმარებელს?
● როგორ მოვაქციოთ თანხვედრაში მომხმარებლის სურვილი ჩვენს შეთავაზებასთან?
 
6. მომხმარებლებთან შეხვედრა (ნაწილი 2)
 
როგორ გარდავქმნათ პოტენციური მომხმარებელი რეალურ მყიდველად?
 
● როგორ დავხუროთ გარიგება?
● როგორ ვიქცევით „ჭირვეული კლიენტის“ შემთხვევაში/რა შემთხვევაში არ არის „მომხმარებელი ყოველთვის მართალი“?
● გაყიდვების წარმატებული ქეისების განხილვა
● როგორ ვაქციოთ არსებული მომხმარებელი გაყიდვების დამატებით არხად?
 
7. ვიზიტი ანაგი დეველოპმენტის სამშენებლო მოედანზე როგორ გავაცნოთ სამშენებლო ობიექტი მომხმარებელს?
 
პრაქტიკული რჩევები


  • ვაუჩერის შეძენამდე აუცილებელია მომსახურე კომპანიასთან დაკავშირება და შეთანხმება/დაჯავშნა
  • ვაუჩერში გადახდილი თანხა უკან არ ბრუნდება (კანონით გათვალისწინებული გამონაკლისების გარდა)
  • ვაუჩერის გამოყენება შესაძლებელია შეძენისთანავე, მომსახურების/პროდუქტის მისაღებად აუცილებელია მობილურზე მოსული SMS კოდის ან ამობეჭდილი ვაუჩერის წარდგენა
  • ვაუჩერის ვადა - 30 დღე
  • ძვირფასო მომხმარებლებო თქვენივე უფლებების დაცვის მიზნით, გთხოვთ მომსახურების მიღებისას აუცილებლად წარადგინოთ პირადობის დამადასტურებელი მოწმობა
  • სს სვუპის საქმიანობა შემოიფარგლება მხოლოდ დაინტერესებული მერჩანტებისა (მომწოდებლების) და მომხმარებლების ურთიერთდაკავშირებით, რაც გულისხმობს იმას, რომ სს სვუპი მის კუთვნილ ვებ-გვერდზე (www.swoop.ge) ათავსებს მომწოდებლის პროდუქტზე/მომსახურებაზე ინფომაციას. აღნიშნული ინფორმაცია და პროდუქტები/მომსახურებები ხელმისაწვდომია ნებისმიერი პირისთვის, ვისაც ინტერნეტ რესურსებზე გააჩნია წვდომა. შესაბამისად, სს სვუპი პასუხს არ აგებს პროდუქტების/მომსახურებების ხარისხსა თუ მათ წარმომავლობაზე, ვინაიდან ის (სს სვუპი) არ არის ამ პროდუქტების/მომსახურებების უშუალო გამყიდველი თუ გადამყიდველი. აგრეთვე, თუ რომელიმე პროდუქტი არღვევს რაიმე სახის პატენტსა ან ინტელექტუალური საკუთრების ნორმებს, სს სვუპი არ არის პასუხისმგებელი ნებისმიერი ტიპის ზარალზე, რომელიც შეიძლება მიადგეს რომელიმე პირს სს სვუპის კუთვნილ ვებ-გვერდზე განთავსებული პროდუქტის თუ მომსახურების გაყიდვის შემთხვევაში.

შეთავაზების ფარგლებში სასწავლო ცენტრი კოლაბი | Colab გთავაზობთ ფასდაკლებას ნინი მარიამიძისა და ქეთი ადეიშვილის კურსზე უძრავი ქონების გაყიდვები.

 

ინფო: 

უძრავი ქონების გაყიდვები

  • 26.10 - 18.11.2023
  • ხუთშაბათი - შაბათი
  • 19:00-21:00
  • ი. ჭავჭავაძის გამზ. #33ე „ნეთვორქი“

 

კურსი:

ეს არის პრაქტიკულ ქეისებზე აგებული კურსი, რომელიც გაძლევს საშუალებას მიიღო პრაქტიკოსი მენტორების მრავალწლიან გამოცდილებაზე დამყარებული ცოდნა, მოისმინო კარგად ნაცნობი დეველოპერული პროექტების შექმნის წარმატების თუ მარცხის რეალური ისტორიები. ამ სფეროში მრავალწლიანი გამოცდილების მქონე პრაქტიკოსი მენტორები ქეთი ადეიშვილი და ნინი მარიამიძე მზად არიან გაგიზიარონ საკუთარი გამოცდილება. დღეს უძრავი ქონების ბაზარზე იშვიათად შეხვდებით გამოცდილ კადრებს, რომლებიც წლების განმავლობაში უწყვეტად საქმიანობენ აღნიშნულ სფეროში და რომელთა გამოცდილება უკავშირდება წამყვან დეველოპერულ კომპანიებთან ერთად სხვადასხვა საფასო კატეგორიისა თუ კონცეფციის დეველოპერული პროექტების განხორციელებას. ჩვენი მენტორები სწორედ მათ რიცხვს მიეკუთვნებიან.

 

სპიკერები:
ქეთი და ნინი უკვე მრავალი წელია წარმატებით მართავენ უძრავი ქონების გაყიდვების სრულ ციკლს და მარკეტინგულ პროცესებს. მათი უშუალო სპეციალიაზაცია სწორედ უძრავი ქონების გაყიდვების მართვა და მარკეტინგ მენეჯმენტია. მათ პორტფელში სხვადასხვა ცნობილ დეველოპერულ პროექტთან ერთად წარმოდგენილია პრემიუმ კლასის მრავალფუნქციური კომპლექსი King David

 

სილაბუსი: 

1. მომხმარებელთან შეხვედრამდე (ნაწილი 1)

რას აკეთებს კომპანია მომხმარებელთან შეხვედრამდე?

● რა მიზნები გვაქვს როგორც კომპანიას და როგორც გუნდის წევრს?

● რა რესურსები გვაქვს ამ მიზნების მისაღწევად?

● როგორია კონკურენტული ბაზარი?

● როგორ შეიცვალა უძრავი ქონების ბაზარი პანდემიის პირობებში?

2. მომხმარებელთან შეხვედრამდე (ნაწილი 2)
 
როგორ ვამზადებთ პროდუქტს მომხმარებელთან შეხვედრამდე?
 
● ვინ არიან ჩვენი მომხმარებლები და რა სურთ მათ?
● როგორ შევქმნათ ჩვენს მომხმარებელზე მორგებული პროდუქტი?
● რა შეთავაზებით გავიდეთ ბაზარზე?
 
3. მომხმარებელთან შეხვედრამდე (ნაწილი 3)
 
როგორ ვატყობინებთ ჩვენი პროდუქტის შესახებ მომხმარებლებს?
 
● უძრავი ქონების ბაზრის რა თავისებურებები უნდა გავითვალისწინოთ გაყიდვების და კომუნიკაციის დაწყებამდე?
● რა მესიჯებით და რა საკომუნიკაციო არხებით ვეკონტაქტებით მომხმარებლებს?
● ადგილობრივი დეველოპერული პროექტების კომუნიკაციის წარმატებული და წარუმატებელი ქეისების განხილვა
 
4. მომხმარებელთან შეხვედრამდე (ნაწილი 4)
 
რას ვაკეთებთ გაყიდვების დაწყებამდე?
 
● გაყიდვების რომელ არხებს ვირჩევთ ჩვენი პროდუქტის გასაყიდად?
● რა ეტაპებისგან შედგება გაყიდვების პროცესი?
● როგორ დავხვდეთ მომხმარებლს მომზადებული?
 
5. მომხმარებლებთან შეხვედრა (ნაწილი 1)
 
როგორ გარდავქმნათ პოტენციური მომხმარებელი რეალურ მყიდველად?
 
● რა უნდა გავითვალისწინოთ მომხმარებელთან პირველადი კონტაქტის დროს?
● როგორ შევთავაზოთ პროექტი მომხმარებელს?
● როგორ მოვაქციოთ თანხვედრაში მომხმარებლის სურვილი ჩვენს შეთავაზებასთან?
 
6. მომხმარებლებთან შეხვედრა (ნაწილი 2)
 
როგორ გარდავქმნათ პოტენციური მომხმარებელი რეალურ მყიდველად?
 
● როგორ დავხუროთ გარიგება?
● როგორ ვიქცევით „ჭირვეული კლიენტის“ შემთხვევაში/რა შემთხვევაში არ არის „მომხმარებელი ყოველთვის მართალი“?
● გაყიდვების წარმატებული ქეისების განხილვა
● როგორ ვაქციოთ არსებული მომხმარებელი გაყიდვების დამატებით არხად?
 
7. ვიზიტი ანაგი დეველოპმენტის სამშენებლო მოედანზე როგორ გავაცნოთ სამშენებლო ობიექტი მომხმარებელს?
 
პრაქტიკული რჩევები


  • ვაუჩერის შეძენამდე აუცილებელია მომსახურე კომპანიასთან დაკავშირება და შეთანხმება/დაჯავშნა
  • ვაუჩერში გადახდილი თანხა უკან არ ბრუნდება (კანონით გათვალისწინებული გამონაკლისების გარდა)
  • ვაუჩერის გამოყენება შესაძლებელია შეძენისთანავე, მომსახურების/პროდუქტის მისაღებად აუცილებელია მობილურზე მოსული SMS კოდის ან ამობეჭდილი ვაუჩერის წარდგენა
  • ვაუჩერის ვადა - 30 დღე
  • ძვირფასო მომხმარებლებო თქვენივე უფლებების დაცვის მიზნით, გთხოვთ მომსახურების მიღებისას აუცილებლად წარადგინოთ პირადობის დამადასტურებელი მოწმობა
  • სს სვუპის საქმიანობა შემოიფარგლება მხოლოდ დაინტერესებული მერჩანტებისა (მომწოდებლების) და მომხმარებლების ურთიერთდაკავშირებით, რაც გულისხმობს იმას, რომ სს სვუპი მის კუთვნილ ვებ-გვერდზე (www.swoop.ge) ათავსებს მომწოდებლის პროდუქტზე/მომსახურებაზე ინფომაციას. აღნიშნული ინფორმაცია და პროდუქტები/მომსახურებები ხელმისაწვდომია ნებისმიერი პირისთვის, ვისაც ინტერნეტ რესურსებზე გააჩნია წვდომა. შესაბამისად, სს სვუპი პასუხს არ აგებს პროდუქტების/მომსახურებების ხარისხსა თუ მათ წარმომავლობაზე, ვინაიდან ის (სს სვუპი) არ არის ამ პროდუქტების/მომსახურებების უშუალო გამყიდველი თუ გადამყიდველი. აგრეთვე, თუ რომელიმე პროდუქტი არღვევს რაიმე სახის პატენტსა ან ინტელექტუალური საკუთრების ნორმებს, სს სვუპი არ არის პასუხისმგებელი ნებისმიერი ტიპის ზარალზე, რომელიც შეიძლება მიადგეს რომელიმე პირს სს სვუპის კუთვნილ ვებ-გვერდზე განთავსებული პროდუქტის თუ მომსახურების გაყიდვის შემთხვევაში.

მე ვეთანხმები საიტზე განთავსებულ კლიენტის ინფორმაციისა და კონფიდენციალობის დაცვის პირობებს და ინფორმაციის დაცვის პოლიტიკას
ბმული 1 , ბმული 2

სტატისტიკა

  • წლიური დანაზოგი

    14 926 539.47₾

  • აქტიური შეთავაზებები

    2 994

  • წლიური გაყიდვები

    1 431 780

Alternate Text

ვებსაიტი იყენებს "მზა ჩანაწერებს". დამატებითი ინფორმაციის მისაღებად იხილეთ: Cookie პოლიტიკა.

ვეთანხმები

გამარჯობა,

დაგვიტოვეთ შეტყობინება და სამუშაო საათებში დაგიკავშირდებით

სამუშაო დრო - 10:00-19:00 საათამდე

ვეთანხმები კონფიდენციალობის პოლიტიკას

მადლობა,

მალე დაგიკავშირდებით